ZNR.admin
ZNR.admin - moderno programsko rješenje u oblaku za vođenje evidencija iz područja zaštite na radu, zaštite od požara i zaštite okoliša.
Objedinjuje evidenciju svih regulatorno zahtijevanih zapisa, te omogućuje vođenje svih evidencija zahtijevanih međunarodnom normom ISO 45001:2018 Sustav upravljanja zaštitom zdravlja i sigurnosti na radu.
Program je u potpunosti okrenut korisniku i nudi jednostavno upravljanje velikom količinom podataka, preglednost nad podacima, rokovima, alarmima, te pregledno korisničko okruženje.
Kolorirani mjesečni kalendar donosi pregledan prikaz aktivnosti vezanih uz istek osposobljavanja zaposlenika, te pregleda i ispitivanja radne opreme i sustava na objektima.
Dostupni alati omogućavaju grupni uvoz podataka iz Excel tablica uz prethodno testiranje njihove ispravnosti, alate za rad s velikom količinom podataka, grupno pridruživanje rokova i/ili ostalih vezanih podataka o zaposlenicima, radnoj opremi, objektima itd. radi lakšeg velikog unosa i povezivanja podataka.
Korisničko okruženje omogućava zasebno vođenje više tvrtki, definiranje prava pristupa po korisnicima, pristup vanjskim korisnicima uz naprednu dodjelu dozvola pristupa limitirano na pojedinačne informacije i sl.
Značajnije prednosti programa:
- jednostavno vođenje zaštite na radu, zaštite od požara i zaštite okliša,
- mjesečni kalendar s preglednim koloriranim prikazom svih rokova i alarma,
- automatizirana izrada ZOS obrasca, preglednih (evidencijskih) kartona, uputnica, prijava ozljeda na radu i dr.,
- dostupni alati za rad s velikim grupama podataka, npr. grupna izmjena podataka većem broju zaposlenika, radne opreme, objekata ili pridruživanje pregleda/ispitivanja velikom broju radne opreme i sl.,
- mogućnost grupnog uvoza podataka iz excel tablica (zaposlenike i osposobljavanja, radnu opremu i ispitivanja, objekte i ispitivanja, organizacijske jedinice, radna mjesta, lokacije),
- sustav alarma i obavještavanja o isteku osposobljavanja, pregleda/ispitivanja,
- dohvat podataka o radnoj opremi putem mobilnog uređaja skeniranjem barkoda inventurnog broja,
- dostava alarma na mail,
- vođenje svih podataka po lokacijama i organizacijskim jedinicama,
- moguće prilaganje dokumenata po svim stavkama u svim temama (zaposlenici, radna oprema, objekti, prijave ozljede na radu, ...,
- mogućnost odvojenog vođenja više tvrtki i/ili gradilišta,
- dostupno kreiranje vlastitih vrsta osposobljavanja i pregleda i ispitivanja,
- pregledni prikaz podataka s mogućnošću filtriranja, pretraživanja, izvoz u excel ili pdf, ispis, izrada analiza,
- dostupan alat za izradu analize radnog mjesta po opasnostima i rizicima,
- automatizirana izrada dokumenta procjene rizika u MS Word formatu uz mogućnost daljnje obrade prema vlastitim potrebama,
- vođenje ONTO očevidnika, ulaza i izlaza otpada, automatsko generiranje ONTO obrasca i pratećeg lista,
- vođenje i praćenje svih dokumenata vezanih uz zaštitu okoliša s mogućnošću praćenja revizija, te postavljanje alarma,
- omogućuje vođenje evidencija zahtijevanih međunarodnom normom ISO 45001:2018,
- mogućnost elektroničkog potpisivanja .pdf datoteka naprednim elektroničkim potpisom,
- mogućnost davanja pristupa vanjskim korisnicima samo za gledanje podataka uz dozvolu preuzimanje priloženih dokumenata (npr. voditeljima pogona ili drugih lokacija, inspektorima i sl.) do nivoa pojedinačnih zapisa,
- podrška za više korisnika/administratora s razrađenim pravima pristupa,
- povezanost na "Informacijski sustav zaštite na radu" (IS ZNR) Ministarstva rada i mirovinskog sustava,
- vlastiti API za moguća povezivanja s vanjskim aplikacijama drugih proizvođača radi preuzimanja vanjskih podataka (npr. popis zaposlenika iz kadrovske evidencije korisnika),
- interni sustav komunikacije (vođenje bilješki, razmjena poruka) i njihovo praćenje putem preglednog kalendara,
- program kao usluga u oblaku,
- udaljeni pristup s bilo koje lokacije računalom ili mobilnim uređajem,
- komunikacija između korisnika i servera zaštićena je SSL protokolom kakav se koristi i u internet bankarstvu,
- moguć je godišnji ili mjesečni najam.
Dostupne evidencije
Korisničko okruženje
Unos i pregledni prikaz podataka
Utisci naših korisnika
ZNR.admin cloud sustav nudi nam jednostavno vođenje evidencije o zaštiti na radu, požaru, liječničkim pregledima i radnoj opremi. Uz to, pregledni kalendar s rokovima koji nas upozorava na isteke navedenih dokumenata uveliko nam je olakšao poslovanje. Program omogućuje i pristup vanjskim korisnicima što nam olakšava prijenos dokumenata voditeljima gradilišta. Izuzetno smo zadovoljni korisničkom podrškom i preporučujemo ga svima!