Support.app cloud

Support.app cloud je moderno programsko rješenje u oblaku za vođenje i praćenje izvršenja poslovnih procesa / projekata
kao što su praćenje aktivnosti po proceduri prilikom projektiranja, vođenja prijave kvara, praćenja procedure od ugovaranja preko nabave do isporuke proizvoda ili usluge, praćenje intervencija i sl.
Program je u potpunosti okrenut korisniku, te svojom modularnošću nudi jednostavno upravljanje velikim brojem procesa, preglednost nad podacima, rokovima, alarmima, te pregledno korisničko okruženje.
Putem dostupnih alata izrađujete vlastite procedure definirane aktivnostima, vremenskim okvirima izvršenja, pripadnim korisničkim grupama, pridruženim obaveznim i neobaveznim zadacima (to-do liste), te redoslijedom izvršenja.
Svaki korisnik vidi aktivnosti koje je preuzeo i stavke koje su dodijeljeni njegovoj korisničkoj grupi, te su mu prezentirani po vremenskom prioritetu kako bi se fokusirao na one kojima istiće rok za izvršenje.
Program je modularan, vrlo fleksibilan i automatiziran, te je koncipiran na način da po unosu vlastitih aktivnosti, zadataka, vremenskih prioriteta, korisnika i korisničkih grupa jednostavno slažete procedure po stavkama i redoslijedu izvođenja za razne poslovne procese / projekte. Po pokretanju poslovnog procesa program automatski aktivira stavke procedure sukladno definiranom redoslijedu i po završetku svake stavke aktivira slijedeću, te obaviještava korisnike iz pripadne korisničke grupe o dostupnosti nove obaveze.
Korisničko sučelje i kolorirani pregledni kalendar okrenuti su korisniku i stavljaju fokus na prioritetne obaveze za izvršenje.
Značajnije prednosti programa:
- jednostavno vođenje poslovnih procesa / projekata,
- modularnost sustava - unos vlastitih aktivnosti, zadataka (to-do lista), vremenskih prioriteta, korisnika i korisničkih grupa za jednostavno slaganje procedura po stavkama i redoslijedu izvođenja,
- izrada izvještaja po stavkama / aktivnostima,
- vođenje utrošenih i obračunatih radnih sati po izvještajima,
- mogućnost prilaganje dokumenata po svim stavkama,
- pregledni kalendar s preglednim koloriranim prikazom svih rokova i alarma,
- automatizirana izrada obrazaca, putnih naloga, izvještaja korištenjem Word predložaka,
- automatizirano aktiviranje stavaka po redoslijedu izvršenja,
- sustav alarma i obavještavanja o završetku odnosno aktiviranju i dostupnosti stavaka po procesu,
- dostava alarma na mail,
- mogućnost slanja ticketa na mail,
- mogućnost korištenja vlastitih Word dokumenata kao obrasce,
- pregledni prikaz podataka s mogućnošću filtriranja, pretraživanja, izvoz u excel ili pdf, ispis, izrada analiza,
- statistika praćenja izvršenja procesa po korisnicima sustava,
- mogućnost izrade vlastitih registara,
- podrška za više korisnika/administratora s razrađenim pravima pristupa,
- mogućnost povezivanja s vanjskim SQL bazama korisnika (telefonski imenici, artikli, skladište, ...),
- interni sustav komunikacije (vođenje bilješki, razmjena poruka) i njihovo praćenje putem preglednog kalendara,
- mogućnost odvojenog vođenja više tvrtki,
- program kao usluga u oblaku,
- udaljeni pristup s bilo koje lokacije računalom ili mobilnim uređajem,
- komunikacija između korisnika i servera zaštićena je SSL protokolom kakav se koristi i u internet bankarstvu,
- moguć je godišnji ili mjesečni najam.
Korisničko okruženje
Unos i pregledni prikaz podataka